Pełna rejestracja internetowa - warunkiem jest posiadanie podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP. Ten rodzaj rejestracji nie wymaga wizyty klienta w urzędzie w celu rejestracji. Do wypełnionego elektronicznego formularza rejestracyjnego konieczne jest dołączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów niezbędnych do rejestracji (wykaz dokumentów).
DNIEM REJESTRACJI JEST DATA ZŁOŻENIA PODPISANEGO WNIOSKU I ZAŁĄCZONYCH DO WNIOSKU ZESKANOWANYCH DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ
Jak dokonać rejestracji:
DNIEM REJESTRACJI JEST DATA ZŁOŻENIA PODPISANEGO WNIOSKU I ZAŁĄCZONYCH DO WNIOSKU ZESKANOWANYCH DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ
Jak dokonać rejestracji:
- wypełnij formularz rejestracji na stronie https://kartuzy.praca.gov.pl/urzad-online;
- wniosek opatrz:
- bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e-PUAP
- dołącz zeskanowane dokumenty niezbędne do rejestracji (wykaz dokumentów);
- jeśli pracowałeś za granicą to dołącz wypełniony druk oświadczenia;
- jeśli chcesz zgłosić do ubezpieczenia zdrowotnego członków rodziny dołącz wypełniony druk oświadczenia oraz skan aktów urodzenia dzieci / skan aktu małżeństwa;
- jeśli ubiegasz się o zasiłek dla bezrobotnych dołącz wypełniony druk wniosku.
Pracownik wyda stosowną decyzję, którą podpisze podpisem kwalifikowanym i prześle osobie rejestrującej. Wyznaczony zostanie również termin obowiązkowej wizyty u doradcy klienta.
PODPOWIADAMY! Jak uzyskać profil zaufany bez wychodzenia z domu szczegóły