Pełna rejestracja internetowa - warunkiem jest posiadanie podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP. Ten rodzaj rejestracji nie wymaga wizyty klienta w urzędzie w celu rejestracji. Do wypełnionego elektronicznego formularza rejestracyjnego konieczne jest dołączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów niezbędnych do rejestracji (wykaz dokumentów).
DNIEM REJESTRACJI JEST DATA ZŁOŻENIA PODPISANEGO WNIOSKU I ZAŁĄCZONYCH DO WNIOSKU ZESKANOWANYCH DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ
Jak dokonać rejestracji:
DNIEM REJESTRACJI JEST DATA ZŁOŻENIA PODPISANEGO WNIOSKU I ZAŁĄCZONYCH DO WNIOSKU ZESKANOWANYCH DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ
Jak dokonać rejestracji:
- wypełnij formularz rejestracji na stronie https://kartuzy.praca.gov.pl/urzad-online;
- wniosek opatrz:
- bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e-PUAP
- dołącz zeskanowane dokumenty niezbędne do rejestracji (wykaz dokumentów);
- jeśli pracowałeś za granicą to dołącz wypełniony druk oświadczenia;
- jeśli chcesz zgłosić do ubezpieczenia zdrowotnego członków rodziny dołącz wypełniony druk oświadczenia oraz skan aktów urodzenia dzieci / skan aktu małżeństwa;
- jeśli ubiegasz się o zasiłek dla bezrobotnych dołącz wypełniony druk wniosku.
Na podstawie wypełnionego wniosku oraz dołączonych skanów dokumentów pracownik dokona rejestracji (w przypadku wątpliwości, osoba zostanie wezwana do uzupełnienia dokumentów).
Pracownik wyda stosowną decyzję, którą podpisze podpisem kwalifikowanym i prześle osobie rejestrującej. Wyznaczony zostanie również termin obowiązkowej wizyty u doradcy klienta.
PODPOWIADAMY! Jak uzyskać profil zaufany bez wychodzenia z domu szczegóły